Jak przyspieszyć rendering V-ray? czterdzieści wskazówek!
Czterdzieści wskazówek jak przyspieszyć rendering V-ray to wpis oparty o własne doświadczenie związane z używaniem silnika dostarczonego od Chaos Group.
Czytaj więcej →
Czterdzieści wskazówek jak przyspieszyć rendering V-ray to wpis oparty o własne doświadczenie związane z używaniem silnika dostarczonego od Chaos Group.
Czytaj więcej →
Poznaj Vray Physical Camera czyli opis wszystkich funkcji oraz kilka przykładów dla lepszego zrozumienia ; ) Ogromny plusem tej kamery jest to, że zachowuje się jak prawdziwy aparat , posiada takie parametry jak ogniskowa, czas otwarcia migawki, film speed itd. W związku tym, jeśli Dużo osób pyta się czy owa kamera różni się od tej standardowej dostarczonej przez 3ds maxa, odpowiedź brzmi nie. Różnica jest taka, że posiada więcej dodatków jak Depth of Field, Exposure, Vigneting itd. Nie można także zapomnieć ,że koniecznością jest używanie Vray Physical Camera gdy używamy Vray Sky ,a jest tak dlatego bo zapewnia lepszą kontrole ekspozycji. W drugiej części opis Bokeh effects, Sampling , Distortion i Miscellaneous oraz kilka przykładów
Czytaj więcej →
Poznaj Vray Physical Camera czyli opis wszystkich funkcji oraz kilka przykładów dla lepszego zrozumienia ; ) Ogromny plusem tej kamery jest to, że zachowuje się jak prawdziwy aparat , posiada takie parametry jak ogniskowa, czas otwarcia migawki, film speed itd. W związku tym, jeśli Dużo osób pyta się czy owa kamera różni się od tej standardowej dostarczonej przez 3ds maxa, odpowiedź brzmi nie. Różnica jest taka, że posiada więcej dodatków jak Depth of Field, Exposure, Vigneting itd. Nie można także zapomnieć ,że koniecznością jest używanie Vray Physical Camera gdy używamy Vray Sky ,a jest tak dlatego bo zapewnia lepszą kontrole ekspozycji. Przejdźmy jednak do opisu funkcji. W pierwszej części dowiesz się do czego służą wszystkie podstawowe parametry. Natomiast w drugiej pojawią się przykłady oraz opis Bokeh effects, Sampling , Distortion i Miscellaneous.
Czytaj więcej →
Trzecia i ostatnia część opisu wszystkich siedemnastu tekstur/map, które są dostępne, wtedy, kiedy używamy silnika V-ray(wpis bazuje wersji na wersji 2.4 V-raya z dodatkowym opisem opcji, które pojawiły się w wersji 3.0). Owe mapy służą przede wszystkim do ułatwienia nam życia. Tak jak znacznie prościej jest stworzyć materiał włosów przy pomocy Hair mtl, tak prościej jest stworzyć np. niebo za pomocą mapy VraySky .
Tekst ten w odróżnieniu o tekście o materiałach zostanie podzielony na trzy części ze względu na… poprawę SEO, czyli lepszego pozycjonowania w sieci. Aby przejść do dwóch pozostałych części wystarczy kliknąć w odpowiedni przycisk poniżej.
Druga część opisu wszystkich siedemnastu tekstur/map, które są dostępne, wtedy, kiedy używamy silnika V-ray(wpis bazuje wersji na wersji 2.4 V-raya z dodatkowym opisem opcji, które pojawiły się w wersji 3.0). Owe mapy służą przede wszystkim do ułatwienia nam życia. Tak jak znacznie prościej jest stworzyć materiał włosów przy pomocy Hair mtl, tak prościej jest stworzyć np. niebo za pomocą mapy VraySky .
Tekst ten w odróżnieniu o tekście o materiałach zostanie podzielony na trzy części ze względu na… poprawę SEO, czyli lepszego pozycjonowania w sieci. Aby przejść do dwóch pozostałych części wystarczy kliknąć w odpowiedni przycisk poniżej.
Pierwsza część opisu wszystkich szesnastu tekstur/map, które są dostępne, wtedy, kiedy używamy silnika V-ray(wpis bazuje wersji na wersji 2.4 V-raya z dodatkowym opisem opcji, które pojawiły się w wersji 3.0). Owe mapy służą przede wszystkim do ułatwienia nam życia. Tak jak znacznie prościej jest stworzyć materiał włosów przy pomocy Hair mtl, tak prościej jest stworzyć np. niebo za pomocą mapy VraySky .
Tekst ten w odróżnieniu o tekście o materiałach zostanie podzielony na trzy części ze względu na… poprawę SEO, czyli lepszego pozycjonowania w sieci. Aby przejść do dwóch pozostałych części wystarczy kliknąć w odpowiedni przycisk poniżej.